Kamarátstvo na celý život

 Keď som išla prvý krát do školy, bola som vo veľkom strese. Myslela som si, že si nenájdem žiadne kamošky. Bol to čudný pocit. Keď som vošla do triedy ,videla som samých neznámych ľudí okrem Simony, ktorú som poznala od škôlky. Kedˇ to všetko skončilo , išli sme s mamou na zástavku. Bolo tam aj jedno dievča s chlapcom a s mamou. Z ničoho nič sa mi prihovorila, začali sme sa spolu rozprávať a onedlho boli z nás kamarátky aj s jej bratom. Išli sme spolu na ihrisko, hojdali sme a tak. Naše mamy sa tiež spriatelili a sú tiež kamarátky. Vždy kedˇ sa spolu stretnú tak sa rozprávajú celé hodiny a ja tiež s Luciou. Je to super dievča. Mám ju veľmi rada. Sme ako sestry poniektorí nám to hovoria. Musíte ju lepšie spoznať, aby ste lepšie vedeli aká je v skutočnosti. Máme skoro taký istý názor na veci. Navzájom si pomáhame vo všetkom a hlavne sme všade spolu. Nikdy na ňu nezabudnem. Moja ratatujka.Mariku som spoznala o niečo neskôr. Je to tiché dievča nikomu neublíži. Mám ju rada aj preto, že sa do nikoho nestará. Môžem sa s ňou porozprávať o všetkom a nikomu nepovie nič. Sandrou sa kamarátim od siedmej triedy. Je zábavná a bláznivá.





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu